welcome,musafir in februarie

zuza...:P Voi nu ma stiti - nici nu v’ati dori . Eu stiu doar ca am trecut prin 21 de ierni geroase, intr’un oras la poalele muntelui prin care mi’am lasat amprenta bocancilor prafuiti . Am inotat in mii de vise , ramanand naufragiata in cosmaruri . Am imprastiat vorbe goale in traista lor , lovindu’ma de saculete pline de refuzuri reci , ranind siluete false cu zambete ironice . Nici nu mai stiu cand am spus pentru ultima data ‘Adio!’ , dar stiu ca am revenit mereu in acelasi loc , la aceeasi ora , cu acelasi zambet sa’mi vizitez mormantul de gheata . Stiu doar ca am murit demult , iar acum doar falsez intr’o piesa proasta , scriind scenarii ciudate despre un viitor trecut .. insa te-as ruga... Incearca sa vezi ceva mai departe de fizicul meu , mai departe de orice aparenta .. desi nu’ti garantez ca vei fii multumit de ce vei afla - eu n’as fi ! Promit ca nu’ti va lua mult , doar incearca ! uita-te prin mine ..

14 mai 2010

sfarsit / inceput

Dupa o perioada colorata cu pastelurile facultatii si ale jobului ,un clopotel zburdalnic anunta un sfarsit si cum era firesc un inceput.:D no job,yes school:D

Totul este atat de diferit. Mi-am dat seama ca toate detaliile mici le-am pierdut pentru ca am fost umana, frumusetile ascunse al lucrurilor care ma inconjoara. Totul este atat de ciudat.

O mana divina parca mi-a atins usor bratul lasand in urma ei mici descarcari electrice, stiu foarte bine Cine E, dar nu vroiam sa ma intorc si sa ma intalnesc cu ochii lui de culoarea mierii. Totul este atat de greu in acest moment. Nu vroiam sa ma intalnesc cu El in aceasta clipa.insa nu am avut de ales..

E timpul sa continuui,e timpul sa termin..e momentul sa ma opresc,e momentul sa incep...e perioada de concentrare si in acelasi timp clipa de reverie.. e ciudat dar obisnuit in acelasi timp

Regret combinat cu bucurie-sentimente amalgam..

Insa si o fericire stranie..o sa fiu studenta cu acte in regula,cu mancat la cantina mers, la paintball,

la conferintele care ca un facut niciodata nu ajungeam.. e sezonul de trezit la orice ora vrea pleoapa mea adormita sa isi faca intrarea de glorie...fara program fix,fara privit mingea de foc cum inpaienjeneste orizontul batranului Bucuresti,fara scuze mediocre de genul "tre sa plec la job"..

Fara Christian,Criss sau micuta Alexia insa cu Madutza,Paula si mai nou HADASSA...fara Doron Land insa cu ITB,FTB..fara sanwichuri la pachet,insa in nari cu mirosul mancarii de la Institut...-o viata lasata in urma..o viata luata in piept-\saptamana 14-18 mai 2010

Ma asteapta mirifica Italia, oaza mea de resurse...

PS.Welcome,HADASSA MARICA!Desi eu una ti-as fi recomandat sa mai amani venirea in lumea noastra atat de ostila...insa cine sunt eu sa ma opun,daca Domnul a hotarat aceasta minune?Sper ca atunci cand dezamagirea iti va da tarcoale sa ai ca si rezerva de putere momente frumoase drept alinare,sa fii o bucurie continuua in ochii parintilor tai si ca Domnul sa iti pregateasca un destin potrivit cu numele tau!Fii binecuvantata!

Niciun comentariu: