welcome,musafir in februarie

zuza...:P Voi nu ma stiti - nici nu v’ati dori . Eu stiu doar ca am trecut prin 21 de ierni geroase, intr’un oras la poalele muntelui prin care mi’am lasat amprenta bocancilor prafuiti . Am inotat in mii de vise , ramanand naufragiata in cosmaruri . Am imprastiat vorbe goale in traista lor , lovindu’ma de saculete pline de refuzuri reci , ranind siluete false cu zambete ironice . Nici nu mai stiu cand am spus pentru ultima data ‘Adio!’ , dar stiu ca am revenit mereu in acelasi loc , la aceeasi ora , cu acelasi zambet sa’mi vizitez mormantul de gheata . Stiu doar ca am murit demult , iar acum doar falsez intr’o piesa proasta , scriind scenarii ciudate despre un viitor trecut .. insa te-as ruga... Incearca sa vezi ceva mai departe de fizicul meu , mai departe de orice aparenta .. desi nu’ti garantez ca vei fii multumit de ce vei afla - eu n’as fi ! Promit ca nu’ti va lua mult , doar incearca ! uita-te prin mine ..

23 iulie 2010

lucruri minunate

Să deschizi cartea la exact pagina pe care o căutai. Când la radio pică exact melodia pe care o fredonai. Să porţi lenjeria ta preferată şi nimeni să nu ştie. Că mergi la gimnastică/fitness ieri. Aşa că astăzi să iei o pauză. Să stai în pijamalele tale întreaga zi. Să te lase cineva înaintea lui la coadă pentru că te grăbeşti foarte tare. Să auzi cuplurile în vârstă povestind despre cum s-au întâlnit. Să-ţi dai seama că încă mai ţii minte numărul de telefon al prietenului tău din copilărie. Persoana care râde la gluma ta foarte proastă. Să te uiţi la ceas fix la 11:11, 12:12, 17:17, etc. Să ghiceşti corect vocea unui interpret dintr-o melodie. Să desenezi lucruri pe fereastra aburită. Când se pun melodiile pe care le-ai cerut. Când vecinul te ajută să cari plasele alea grele. Când cineva zâmbeşte şi chiar pare încântat că faceţi cunoştinţă. Când prietenul tău se asigură că ai ajuns în siguranţă acasă. Să laşi urmele paşilor tăi pe zăpada proaspătă. Să te îndrepţi spre casă având o cutie de pizza în braţe. Când prietenele tale ce lucrează în mc îţi dau doar ţie ceva extra la porţie. Când simţi că versurile din melodia pe care o asculţi au fost scrise special pentru tine. Când primeşti un sms de la persoana la care tocmai te gândeai. Când primeşti sms de noapte bună şi bună dimineaţa, şi-ţi dai seama că eşti primul şi ultimul gând al unei persoane într-o zi. Când găseşti un motiv destul de bun pentru că ai mâncat ceva interzis/dulce/ce n-ar trebui. Să găseşti ambalajul desfăcut la nişte dulciuri de pe raftul din supermarket astfel că te poţi servi fără să te simţi foarte vinovat. Când nu poţi adormi în noaptea de dinaintea unei zi importante. Să faci pe cineva să râdă în timp ce bea apă sau are gura chiar plină. Când strănuţi şi un străin îţi urează “Noroc/Sănătate!”. Când se face lumina verde la semafor exact când ajungi să traversezi strada. Să surprinzi pe cineva cântând la volan şi să împărţiţi nişte râsete. Să te trezeşti înainte să sune alarma ta şi să-ţi dai seama că mai ai multtt timp de dormit. Când cineva îţi ţine cheile şi telefonul în geanta lor/buzunarul lor. Oamenii pe care poţi să-i primeşti acasă fără să faci curăţenie şi ordine repede. Să ajungi acasă după o zi luuungă şi să simţi că cineva îţi găteşte chiar atunci cina. Şi mai sunt încăăăăăăă o grămadăăăăăă de lucruri minunate pe care le facem zilnic. Minunat, nu?

Un comentariu:

Gradina Eden spunea...

www.gradinaeden.wordpress.com promoveaza o invatatura care arata drumul inapoi in binecuvantarea gradinii Eden, drum pe care Hristos prin jertfa Lui l-a facut posibil pentru noi, luand asupra Lui pacatul, boala si blestemul.

Daca doriti putem face schimb de linkuri pentru blogroll