welcome,musafir in februarie

zuza...:P Voi nu ma stiti - nici nu v’ati dori . Eu stiu doar ca am trecut prin 21 de ierni geroase, intr’un oras la poalele muntelui prin care mi’am lasat amprenta bocancilor prafuiti . Am inotat in mii de vise , ramanand naufragiata in cosmaruri . Am imprastiat vorbe goale in traista lor , lovindu’ma de saculete pline de refuzuri reci , ranind siluete false cu zambete ironice . Nici nu mai stiu cand am spus pentru ultima data ‘Adio!’ , dar stiu ca am revenit mereu in acelasi loc , la aceeasi ora , cu acelasi zambet sa’mi vizitez mormantul de gheata . Stiu doar ca am murit demult , iar acum doar falsez intr’o piesa proasta , scriind scenarii ciudate despre un viitor trecut .. insa te-as ruga... Incearca sa vezi ceva mai departe de fizicul meu , mai departe de orice aparenta .. desi nu’ti garantez ca vei fii multumit de ce vei afla - eu n’as fi ! Promit ca nu’ti va lua mult , doar incearca ! uita-te prin mine ..

19 octombrie 2010

buna banuiesc ca acum ai ajuns acasa...m-am gandit mult la discutia de aseara,la relatia noastra si mai ales la tot ce s-a intamplat intre noi in ultimul timp..si am ajuns la concluzia ca doar ma agat de tine.ai avut dreptate cand ai zis ca sa ne despartim si acum am realizat si eu asta..desi imi e greu sa o spun..oricum in relatia noastra au intervenit multe de la familia ta la minciuni..probabil nici eu nu am stiu cum sa ma port cu tine sau cum sa te tin aproape sa iti mentin viu interesul si probabil te-ai plictisit,insa de aucm nu mai esti legat in nici un fel deci poti sa iti vezi linistit de viata ta..a fost o perioada frumoasa si sincer cu toate problemele ce decurg din asta nu imi pare rau si nu regret nimic ...ma bucur ca am putut pentru o vreme sa fac parte din viata ta ... iar de acum cred ca e timpul sa ne zicem ADIO..ai grija de tine..asa ca pentru mine .. incearca sa nu ma mai cauti o sa te evit pentru o vreme ca sa pot sa imi revin ..sper pentru asta sa nu imi porti pica........

Niciun comentariu: