welcome,musafir in februarie

zuza...:P Voi nu ma stiti - nici nu v’ati dori . Eu stiu doar ca am trecut prin 21 de ierni geroase, intr’un oras la poalele muntelui prin care mi’am lasat amprenta bocancilor prafuiti . Am inotat in mii de vise , ramanand naufragiata in cosmaruri . Am imprastiat vorbe goale in traista lor , lovindu’ma de saculete pline de refuzuri reci , ranind siluete false cu zambete ironice . Nici nu mai stiu cand am spus pentru ultima data ‘Adio!’ , dar stiu ca am revenit mereu in acelasi loc , la aceeasi ora , cu acelasi zambet sa’mi vizitez mormantul de gheata . Stiu doar ca am murit demult , iar acum doar falsez intr’o piesa proasta , scriind scenarii ciudate despre un viitor trecut .. insa te-as ruga... Incearca sa vezi ceva mai departe de fizicul meu , mai departe de orice aparenta .. desi nu’ti garantez ca vei fii multumit de ce vei afla - eu n’as fi ! Promit ca nu’ti va lua mult , doar incearca ! uita-te prin mine ..

8 ianuarie 2011

lepadare

am ramas la fel-de suflet nu te poti lepada niciodata. Sa stii ca sunt exact acelasi om. Nu mai pun pret pe lucrurile pe care pui tu pret acum pentru ca am invatat multe intre timp. daca tu crezi ca nu mai regasesti nimic din ce stiai la mine inseamna ca,poate, tu ai pierdut ceva intre timp. De ce m-am schimbat? eu sunt un ditamai omul si am realizat ca mi se potriveste mai bine. Daca as fi fost copil m-ar fi omorat. Cand m-ai sunat ultima oara? Cand m-ai intrebat sincer ce mai fac? Cand m-ai intrebat daca mai am sufletul sita si daca fac fata? eu am ochii goi si nu albastri. Sa stii ca daca nu te-am aprobat nu inseamna ca nu te-am inteles. Si tu stii bine ca daca ai avea nevoie intr-advar de mine as fi acolo. nu ma mai regasesc in contextul in care te afli..

Niciun comentariu: